هرکسي مي خواهد بخواند
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, توسط میلاد دارستانی |

همواره اگر قصد داشته باشید تا سیستم عامل جدیدی را بر روی رایانه خود نصب کنید سوالات زیادی ذهن شما را مشغول خواهد کرد:

IraNod32 | Nod32 | آیا رایانه شما با ویندوز 7 سازگازی دارد؟1!

 

- آیا سیستم عامل جدید همه قطعات سخت افزاری من را شناسایی می*کند ؟ و یا نیازمند تهیه Driver های مورد نیاز آن هستم ؟
- آیا رایانه من قابلیت و به قول معروف کشش استفاده از سیستم عامل جدید را دارد و یا قدیمی شده است ؟
- کدام یک از نرم*افزارهای مورد استفاده من در ویندوز جدید قابل استفاده   نیستند و نیازمند تهیه نسخه*های جدیدتر و هماهنگ با سیستم عامل جدید هستم ؟
و دهها سوال مشابه دیگر که روند نصب سیستم عامل جدید را برایتان پر از استرس و دلهره میکند .
اما نگران نباشید .

مایکروسافت نرم افزار کوچکی را در همین زمینه  ارائه داده است که از طریق آن می توانید جواب تمامی سوالات خود را تنها با صرف چند دقیفه زمان بیابید .

نرم افزار Windows 7 Upgrade Advisor یک ابزار کاربردی و رایگان در همین زمینه است
تنها کافی است نرم افزار ۶ مگابایتی فوق را از اینجا دریافت و بر روی رایانه خود نصب کنید . نرم افزار شروع  به بررسی سخت افزار موجود و نرم افزارهای نصب شده بر روی رایانه تان و همچنین درایورهای سخت افزاری رایانه تان می کند و پس از چند دقیقه گزارش کاملی از نرم افزارها و سخت افزارها و درایورهای سخت افزاری ای که با ویندوز ۷ هماهنگ نیستند ارائه می کند .

 

لینک دانلود این نرم افزار از خود سایت مایکروسافت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






بسي ممنونم از دشمن, که پيش دوست هر ساعت بدم ميگويد و مي آردم هر لحظه در يادش.