هرکسي مي خواهد بخواند
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, توسط میلاد دارستانی |

مدت ها بود که داستان فکرم رو مشغول کرده بود (شاید از وقتی که اون رو شنیدم) اون هم داستان این پدر و مادرمون آدم و حوا !! مطمئنم هممون داستان رو شنیدیم. به نظر شما واقعا راسته ؟؟ !! نظر شما چیه؟

من که واسه ی خودم یک استدلالی کردم ( راستی استدلال استنتاجی هم هست حتما بخونید  . . . خدا رو چه دیدید شاید واسه ی کنکور اومد!!) . بزارید کمی بیشتر بریم تو نخ داستان . . . مثل این که داستان بر این بوده که خدا همه چیز رو بهشون داده به غیر از میوه ی ممنوعه . . . این داستات بیشتر مورد توجه اسلامی هاست من هم می خوام از این دید اون رو بررسی کنم . . . ببنید تو دنیا با اون همه نعمت ها و زیبایی ها خدا دو سه چیز رو برامون حرام کرده که مهمترین آنها گوشت خوک و شراب . . . تو رو خدا به این کره ی خاکی نگاه کنید ببینید چه چیزی بیشتر از اونها خورده میشه !!! من نمی دونم تموم عالم میگه بده ولی هی میخورن . . . حتی پزشکی که خودش خونده که همه ی اونها واسه ی بدن مضر هستن ولی هی . . . به نظر شما واقعا اون ژن آدم و حوا نیست !!! من نمی دونم اونها راه رو گم کرده بودن رفتن اون رو خوردن . . . اون که رفت آخه چرا ما هم هی باید اون رو تکرار کنیم آخه چرا ؟؟

شاید بعضی ها که میخورن بگن که : نگاه  . . . چقدر بی فرهنگه داره واسه ی این چیز کوچیک چی میگه ! . عزیزم به خاطر همین چیز کوچیکه ما داریم عذاب می بینیم . . .

به هر حال خودتون می دونید !!! برید تحقیق کنید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






بسي ممنونم از دشمن, که پيش دوست هر ساعت بدم ميگويد و مي آردم هر لحظه در يادش.