هرکسي مي خواهد بخواند
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 21 خرداد 1392برچسب:, توسط میلاد دارستانی |

سلام . . . حالتون چطوره خوبید . .  الان ساعت 12.05 بعد از ظهر است دارم این پست رو می نویسم. نمی دانم از کجا شروع کنم . . . بزارید از دبستان شروع کنم اون روزها تمام فکرمون شده بود که از همکلاسی هایم املا بیشتر بگیرم و معلم بهم بگه آفرین . . . عجب روزهایی بود. . . ولی الآن اون کلاس تبدیل به یک کشور شده . . . فکرش رو بکنید 6 سال دبستان ، 3 سال راهنمایی ، 4 سال دبیرستان همش رو میخواهیم توی یک روز اون هم چند ساعت خلاصه کنیم . . . واقعا سخته . . . این چندتا آزمون جامع قلم چی رو هم که دادم زیاد خوب نبود  . . . نمی دانم خدا چه شرنوشتی برام نوشته ولی امیدوارم نتیجه ای بگیرم که هم خودم راضی بشم و هم اطرافیانم.

از اول دبستان که به مدرسه رفتم شاگرد ممتاز بودم و تا آخر دوران دبیرستان هم این طور بود . . . همیشه افتخار میکردم که دارم این مسئولیت رو به دوش میکشم . احساس شادی می کردم. ولی الان اصلا احساس خوبی ندارم . . . خیلی ها الان ازم انتظار دارن . . . خیلی میترسم که . . . البته خدا نکنه من به خودم خیلی امیدوارم. از بچگی آرزو داشتم که مهندس بشم . الان یک حس خیلی غریبی دارم احساس میکنم یک جایی کم کاری کردم.

بیشتر از این نمی خوام بنویسم در آخر هم:

از کاروان عاشقان احوال من نمی پرسند          

به این دریای پر خونی،کسان از من نمی ترسند

به گوشه ای افتاده ام ، از کاروان جا مانده ام       

دلم صدایش می کند ، از عاشقان جا مانده ام

ای عاشقان بی صدا ، ای یاوران بی وفا             

مگرنمی رِسَد صدا،از دست این باد صبا

یک روز ندایم سر دهید ، سنگی در این دریا زنید     

از آن معشوق  پر زیبای من، یک بار ندایی آورید



نظرات شما عزیزان:

andishe
ساعت17:59---23 خرداد 1393
aqa movafagh bashi !!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:همچنین اندیشه جون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






بسي ممنونم از دشمن, که پيش دوست هر ساعت بدم ميگويد و مي آردم هر لحظه در يادش.